waarom doet de ondertiteling het niet via mijn dvd speler. ik heb ondertiteling toegevoegd aan een serie,op een usb stick gezet maar het werkt niet.

zowel de naam van de serie als van de ondertiteling is hetzelfde dus zou als een geheel herkend moeten worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.7K

Het beste antwoord

Ga even naar deze site: http://wintips.filmt.nl/ en klik vervolgens op: ondertitelen avi/mpeg file. Hier staat Precies aangegeven hoe je ondertiteling hard onder de film krijgt. dus geen losse srt bestanden meer.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat kan niet je moet de ondertiteling in je film ( sirie) branden. dan kan je hem pas afspelen met ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou hij doet het wel op mn pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat komt omdat je met je computer programma's tegelijk kan laten afspelen. maar bij je dvd moet je hem echt in elkaar voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke..kun je mij kort uitleggen hoe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier een website voor je met het programma + uitleg
http://www.tvjoost.nl/film-op-dvd-branden-inclusief-ondertiteling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik een usb stick die ik afspeel op mn dvd speler, geen dvd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@erwinsl wauw het eerste resultaat op google als je ondertiteling onder film branden typt. Ga even naar deze site: http://wintips.filmt.nl/ en klik vervolgens op: ondertitelen avi/mpeg file. Hier staat Precies aangegeven hoe je ondertiteling hard onder de film krijgt. dus geen losse srt bestanden meer. Veel succes.