geld terug krijgen ?

Via internet een cursusboek en een cd aangevraagd, de cd was niet echt nodig, maar er staan oefenexamens op das natuurlijk altijd handig. Alleen de cd werkt niet op mijn Apple. Heb ze een berichtje gestuurd daarover. ze wilt me eigenlijk niet geloven maar wel een te goedbon geven. Ik kan de cd terug sturen. Maar ja.Ik wil geen tegoedbon , ik wil gewoon mijn geld terug voor de cd. Mag ik dat eisen ? De cd was geloof ik rond de 25 euro. Die firma heeft het alleen recht om deze cursus uit te brengen, vandaar dat ze waarschijnlijk zo duur maken. Iemand die verstand heeft van de apple zegt dat je dan een windows bestuuringssysteem moet hebben. Die ga ik niet op mijn pc zetten. Veel te veel virusgevoelig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik denk dat je blij mag zijn dat je een tegoedbon krijgt want niet verzegelde c.d's hoeven ze niet terug te nemen,mits er iets met de c.d. aan de hand is en dit is bij jou niet echt het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is eigenlijk wel wat mee aan de hand, want hij doet het gewoon niet op een apple, snap niet dat een zo'n groot bedrijf daar geen rekening mee heeft gehouden. de cd komt van PBNA.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja eigenlijk had men erbij moeten vermelden dat de cd het niet op een apple doet dus wat dit betreft zou je dan je geld terug moeten krijgen,maar ze zijn hier voorzichtig en wantrouwend mee want voor hetzelfde heb je misschien de cd gekopieerd en probeer je zo weer lekker 25 euro terug te krijgen. Ik zeg niet dat jij dit doet,maar zo denken de bedrijven nu eenmaal.