hoe converteer je 2D beelden naar 3D beelden met video studio pro x4?

ik las op internet dat je met video studio pro x4 2D beelden naar 3D beelden kan converteren.
maar ik weet niet hoe het moet.
en ik kan het niet op internet vinden.

Toegevoegd na 50 seconden:
en wat kan je meer met het programmaatje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik zie dat je nog steeds bezig bent met je zoektocht naar 3D. Het is al eerder gezegd maar het is eigenlijk niet echt mogelijk om van 2D 3D te maken. Het kan wel met trucjes maar dat werkt niet echt. Zelf zie ik bij 3D gefilmde dingen soms maar net aan dat het 3D effect.

Het programma waar je het over hebt zal dus met wat kunst en vliegwerk de sensatie van 3D proberen te evenaren maar verwacht er niet veel van en bedenk ook dat er veel tijd in gaat zitten om het voor elkaar te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij elke optie om te exporteren naar een bestand, kun je bij opties de 3D-simulator activeren om van het 2D-beeld een 3D-beeld te maken. Dit kan in anaglyf- en in side-by-side formaat. Met de optie Diepte geef je het verschil aan tussen het linker- en rechterbeeld of tussen het blauwe en rode beeld. Dit is een kwestie van uitproberen, want je krijgt geen voorbeeld te zien.
Pieter2011