Ik wil graag MSN volledig van mijn laptop verwijderen. Wie weet hoe je dat kunt doen?

Mijn zoons hebben msn geïnstalleerd op mijn laptop, is verder niet erg maar nu hebben zij een eigen laptop. Dus ik dacht het even te verwijderen, zoals je op een gebruikelijke manier geïnstalleerde software en dergelijke verwijdert. Maar volgens mij werkt het zo niet met msn. Kan iemand mij eenvoudig uitleggen hoe ik dit kan doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.3K

Het beste antwoord

Dat ligt aan de versie van windows messenger/msn messenger/windows live messenger die er op je computer staat.

windows messenger is een versie van msn die standaard op windows xp staat, deze kan je niet op een "normale" manier verwijderen (hoort bij je windows), wel kan je zorgen dat hij niet meer opstart en "domweg" de bestanden verwijderen (of dat laatste overslaan want dat neemt vrijwel geen ruimte in)

msn messenger: dat verschilt per versie van windows, het komt er in het kort op neer dat je in je "configuratiescherm" moet gaan naar het gedeelte waar je programma's kan toevoegen/verwijderen. hier msn messenger selecteren en verwijderen (of dubbelklikken) dan gewoon de schermpjes volgen

windows live messenger: als je windows live hebt moet je wederom naar dat gedeelte van het configuratiescherm (zie msn messenger) maar dan selecteer je: windows live essentials.. (of windows live nogwat.. volgens mij verschilt dat per versie)
wederom gewoon de schermpjes volgen

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord op mijn vraag,hoe verwijder ik MSN (eenvoudig)van mijn laptop!!!!
Het is inmiddels,dank zij jouw uitleg gelukt.Ik draag jouw dan ook voor als beste antwoord!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nogmaals bedankt,het is gelukt!!!!!

Andere antwoorden (3)

Google even: msn uninstall tool / removal tool. Dan kun je een programmaatje downloaden dat msn volledig deinstalleert en je kan dit programmaatje zo verwijderen (hoeft niet eens geinstalleerd te worden). Inderdaad msn geeft erg veel problemen met deinstalleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met REVO Uninstaller gaat dit perfect :

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Er zijn 2 versies (betaald) en gratis.
Met de onbetaalde versie móet dit ook lukken. Het verwijdert namelijk náást het programma ook nog restjes,die door Windows worden vergeten. Stelt U het in op Medium. Prima. Werkt zeer eenvoudig !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je toch gewoon via het configuratiescherm doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
De vraagsteller vraagt om een eenvoudige uitleg hoe. Dan heeft zij niks aan zo'n tegenvraag!