Hoe is het toch mogelijk dat apple al zijn producten tot in de puntjes geweldig en smooth maakt, maar dat ze itunes niet fatsoenlijk kunnen krijgen?

Dat itunes loopt altijd vast en loopt zo smooth als een pc uit 1990. Wat houdt deze supernerds nou tegen om er eens een fatsoenlijk programmaatje van te maken die niet al het cpu-gebruik inneemt en niet volzit met irritante opstart/afsluit problemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (8)

Volgens mij werkt itunes op de apple perfect, maar zit het probleem vooral in de windows. Apple wil graag zo min mogelijk doen voor windows gebruikers om zijn eigen concurrentiepositie beter te maken, met als gevolg meer winst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat iTunes een free download is is het minder mooi en van mindere kwaliteit dan dat je ervoor zou moeten betalen zoals andere producten van Apple ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes doet her perfect op de Mac.. Misschien maar helemaal over op Apple dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt kunnen en willen.. itunes werkt het beste op een mac.. en windows live messenger op een windhoos pc..

je kan altijd linux gaan draaien, daar werkt geen van beiden perfect.. maar dan kan je tenminste zeggen dat je het geen cent heeft gekost..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Haha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt prima met Linux, gewoon in een virtual machine.
Natuurlijk werkt het beter op een Mac omdat het specifiek daarvoor ontwikkeld is.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat Itunes bij mij ook geweldig loopt (PC met windows7). Nergens problemen mee. Neemt geen overdreven resources in beslag.

Enige is dat wanneer ik mij database toevoeg aan een andere computer in mijn thuisnetwerk, alles lange tijd traag lijkt te zijn. Blijkt dat het programma alle MP3's (ik heb er zo.n 60.000) begint te analyseren voor aaneengesloten afspelen.
Wanneer je dit stopt gaat alles weer als de brandweer!
12 jaar geleden
Ik heb nooit problemen op mijn Mac, loopt super... :-)
Ook draait het bij ons in huis op een Windhoos machine, draait ook super!! Apple maakt JUIST spullen toegankelijk voor Windows, om zo nog meer en meer mensen Apple producten te laten gebruiken..
Windows daarintegen.. daar kun je NIKS mee wat van een ander OS af komt.. die denken alleen maar aan zichzelf, je kunt nog niet eens een PDF openen op een kale Windows installatie... maar goed, ik dwaal af....

Nee ik zou serieus eens gaan kijken of er niet iets mis is met je PC, of die een opruim beurtje kan gebruiken..
iTunes is een goed programma, en zou zonder problemen moeten draaien op een Windhoos PC.. maar dan moet die van zichzelf natuurlijk ook goed lopen...

Misschien eens programma's zoals Ccleaner gebruiken om de boel een beetje op te ruimen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes werkt prima op mijn Windows Vista laptop.
Ik zou inderdaad je computer een goede schoonmaakbeurt geven, dus installeer de gratis versie van Advanced System Care 4 (http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html) en doe een "diepe onderhoud" en een goede malware scanner als Emsisoft Anti malware (http://www.emsisoft.com/en/software/antimalware/) en kies na installatie de gratis versie dan hoef je je ook niet te registreren. Doe daarmee een 'full scan" (kan wel 9 uur duren :( ).

Het verwijderen van rommel en schoonmaken van je computer zal hem qua snelheid goed doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pc is al helemaal goed schoon etc.
Zou niet weten waar ik itunes voor nodig heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, das nog eens een antwoord ;p