hoe kan ik de album naam van een mp3 bestand wijzigen?

ik heb een hele serie muziek gedownload, allemaal van de zelfde artiest. het heeft geen album naam.. Nu wil ik graag dat ik alle mp3'tjes in een album kan zetten. En als ik het dan op mijn mobiel zet, dat ik naar albums ga, en dan zie ik dus makkelijk onderscheid tussen al mijn andere muziek.
Want wat er al opstaat was al in albums verdeeld

Ik gebruik windows 7.

Toegevoegd na 55 minuten:
hallo zwarejongens, dit zie ik dan ik kan niet vinden waar ik het kan bewerekn

Toegevoegd na 55 minuten:
Javaansezware sorry..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.4K
Kimath
12 jaar geleden
welk programma gebruik je voor je muziek te beheren? in Itunes kun je makkelijk tags aanpassen.

Het beste antwoord

Als je geen speciaal muziek programma hebt kan het ook in de verkenner. Alle bestanden selecteren>>rechtsklik eigenschappen>>tabblad details, Hierin staan de tags van de muziek en kan je onder album een naam ingeven

Toegevoegd na 29 minuten:
Als je klikt in het grijze vak achter album kan je er de naam invullen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan gebeurt er niets, behalve dat ik dan naar een eigenschap ga waarvan ik de eerste letter heb ingetikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor programma bedoelt u met 'speciaal muziek programma', kunt u een voorbeeld noemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bijvoorbeeld media mpnkey om je bibliotheek te beheren of tagscanner om je mp3 tags ( automatisch) aan te passen. beide zijn freeware: http://www.mediamonkey.com/
http://www.computeridee.nl/tagscanner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, tagscanner is hier een perfect programma voor.
Het is gelukt, nogmaals hartelijk bedankt.

Andere antwoorden (1)

Hiervoor heeft Microsoft een speciaal "beheer"programma ontwikkeld Zune . Er zijn 3 opties
1- voor PC
2- Windows phone
3- Xbox

http://www.zune.net/nl-NL/

Microsoft's mediabeheerder synchroniseert Xbox, mp3-speler en pc
In combinatie met software van Zune wordt je pc het ultieme middelpunt van entertainment. Geniet van je media en beheer die op één plaats. Muzieknummers in je gecontroleerde mappen verschijnen automatisch in Muziek. Je kunt je favoriete nummers sorteren op categorie (artiest, genre, album, nummer, afspeellijsten) en binnen elke categorie op naam, datum toegevoegd en andere categoriespecifieke filters. Vanaf je muziekcollectie kun je je muziek afspelen zoals je wilt: je kunt nummers van een album, een genre of een artiest afspelen.

Groet:Zoekertje