Kan je tracks opslaan die op een site staan zonder dat er een hyperlink is?

Omdat er staan meer dan 10 liedjes op 1 site en kan je dat misschien opslaan als mp3 met een programma ofz?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In het geval van de de door je aangegeven 3voor12 luisterpaal (VPRO) is er sprake an MP3's die met Flash worden afgespeeld. Die kun je met zgn Grabber-software onderscheppen (bijv. ORBIT) en dan opslaan. NB De bestanden heten data01.mp3, data02.mp3 etc. (even geprobeerd...). NB Dit is echter wel (enigzins) illegaal.

Het 1e antwoord op je vraag gegeven is ook een mogelijkheid, maar afhankelijk van je browser.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er geen programma die Audio opneemt maar dan niet via een microfoon maar dan wat je afspeelt op je pc...

Andere antwoorden (1)

Uw vraag is niet helemaal duidelijk. Gaat het hier om achtergrond muziek of zo?

Indien het hier om achtergrondmuziek zou gaan, even naar de tijdelijke internetbestanden kijken in gedetailleerd overzicht, dan grootte aanklikken (1 of 2 keren) en met een beetje geluk staat er een bestand steeds groter worden bestand bovenaan. Gebruik "refresh" F5 om te verversen. Als het bestand groter wordt en de muziek op de site blijft spelen, moet het dit bestand zijn. Als het tweede lied op een andere pagina of dezelfde komt, zal die uiteindelijk ook bovenaan (ergens) groter worden.