Wie weet er een app voor de iphone 4 waarmee je foto's kan bewerken met leuke effecten enzo?

Ik zoek een app of meerdere apps waarmee je foto's kan bewerken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het maakt niet uit of de app betaald of gratis is zolang die maar goed is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

PhotoFunia is leuk, deze is ook gratis.
ColorSplash kun je een foto grijs maken en dan zelf beslissen welke delen van de foto je een kleurtje wil geven. Deze is niet gratis, maar zeker het geld waard.
Hipstamatic gebruik ik het vaakst, dit is een camera die in verschillende soorten stijlen kan fotograferen bijvoorbeeld jaren 60 look etc. Deze kost ook geld, maar is erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruik meestal hipstamatic of camera+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met instagram kun je de basis dingen wel doen