Hoe doe je alles in Word 2003 weer in de standaard-instellingen?

Een vriendin van mij heeft er mee gewerkt en weet niet waar allemaal op geklikt...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Tsja.. dat hang ervan af wat er allemaal niet goed meer staat. Zo kun je via "beeld>werkbalken>aanpassen" deze terugzetten naar beginwaarden, maar dat zijn de Microsoft-beginwaarden....

En als je standaarddocument-instellingen weg zijn, deze staan normaalgesproken in "normal.dot". Kies uit Menu "Bestand>Nieuw" en selekteer uit venster rechts "leeg document". Zijn dat niet de instellingen die je normaal hebt, kies dan "normal.dot" of maak een nieuw sjabloon aan.

Verder kun je de helpwizzard (toets: F1) raadplegen en als vraag "standaard instellingen herstellen" invoeren. Ook dan komen er een aantal bruikbare suggesties.

Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gelukt, dankjewel!