Hoe kan ik Imesh volledig van mijn pc verwijderen?

Ik heb Imesh verwijdert via configuratiescherm en dan bij programma's en onderdelen maar hij zit nog steeds bij m'n internet. Als internet iets niet kan vinden verschijnt imesh weer of als ie het niet doet verschijnt die imesh weer. Weet iemand een oplossing? Want het is heel irritant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.8K

Antwoorden (2)

Veel programma’s nestelen zich diep in (verschillende mappen op) je pc en veel van die resten krijg je niet weg als je het programma op de normale manier via het Configuratiescherm verwijdert. Voor lastig te verwijderen programma's kun je het beste Revo Uninstaller gebruiken:
http://revo-uninstaller.nl.softonic.com/

Omdat je het programma al verwijderd hebt, kun je het het beste opnieuw installeren en dan met Revo verwijderen, zodat je zeker weet dat er geen "restjes" op je pc achterblijven. Het programma werkt heel simpel. Aan de instellingen hoef je niets te veranderen. Wel scant het bij elke stap je pc en moet je alle gevonden bestanden selecteren én verwijderen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Volgens mij handelt het hier om een wat oudere spyware variant die je met bv. malwarebytes wel moet kunnen verwijderen.

http://malwarebytes.nl/download_malwarebytes.php