TomTom afsluitafbeelding.

Ik wil een andere afsluitafbeelding in mijn TomTom rider 2BE edition.
Het liefst een foto uit mijn privé bestand.
Hoe pak ik dat aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf geen tom tom wBe, maar ooit een geleend. Er zat een USB aansluiting op en toen ik hem aan de PC deed kon ik de inhoud zien van de softwaremap. Daarin zag ik afbeeldingen voor het begin en eindscherm en die heb ik vervangen door een eigen foto met dezelfde naam en indeling (bijv. JPG alleen vervangen door JPG).

Het beste antwoord

Het moet inderdaad met het programma TomTom Home. Dit is gratis van de website tomtom.com te downloaden.
Hierna kan je via de menu's zelf plaatjes toevoegen, de plaatjes moeten dan wel .bmp zijn.
Voor een volledige uitleg, zie de site van TomTom zelf hoe het het werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allereerst moet je TOMTOM HOME voor je pc downloaden (of een ander programma dat bij de aanschaf van de TOMTOM zat.
Met dit/zo'n programma kan je alle instellingen van je TOMTOM aanpassen, waaronder ook een opstart- en afsluit-afbeelding.