Wat betekent dit bij msn: 'hasn't done anything lately'?

Een contactpersoon van mijn windows live messenger had regelmatig updates. Vanmiddag zijn die updates opeens verdwenen.

Als ik op het profiel van diegene bekijk, zie ik ' [naam] hasn't done anything lately.' staan. Wat betekent dit? Ben ik verwijderd door diegene, heeft diegene de statusupdates verwijderd of is er een foutje? Het is al eens eerder voorgekomen bij dezelfde persoon... Nieuwe updates kwam er toen wel weer te staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het kan zo zijn dat diegen al zijn updates heeft verwijdert, maar ook kan het zijn dat hij je heeft verwijdert dus heb je geen toegang meer om de status, berichtjes etc te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel. Diegene had dus de updates verwijderd, want is nu weer online! Vraag wordt daarom gesloten.

Andere antwoorden (1)

Het betekent 'heeft recent niks gedaan' of hij/zij het verwijdert heeft of dat het een foutje is kunnen wij ook niet weten.