Hoe kan ik verschillende filmpjes samenvoegen tot 1 bestand/filmpje?

Ik heb allemaal losse filmpjes en wil er graag 1 filmpje van maken.

Toegevoegd na 1 uur:
En ik wil het dan graag naar Ipad formaat doen met het programma handbrake maar dat lukt niet weet iemand hoe ik het wel kan laten werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.2K

Het beste antwoord

Helemaal gelijk. Windows Live Movie Maker is de beste en de gemakkelijkste manier om filmpjes te maken via foto's of al bestaande filmpjes zoals bij jou.

Toegevoegd na 9 uur:
De video player van de Ipad ondersteunt namelijk de bestandsformaten .m4v, .mp4 en .mov met H.264-codec en geen .mkv of .avi bestanden (met bijv. een divx-codec). Wat nu?

De meest voor de hand liggende oplossing is het omzetten van een film of serie naar één van de formaten die de iPad ondersteunt. Dit kan heel eenvoudig met het gratis programma HandBrake. Het programma is beschikbaar voor Mac OSX, Windows en Linux en werkt redelijk eenvoudig.

Je start het programma op en kiest direct het bestand dat je wilt omzetten. De standaardinstellingen voor een MP4-file met H.264-codec zijn uitermate geschikt voor video op de iPad, dus een druk op de ‘start’-knop is voldoende.

Een andere oplossing is overigens het downloaden van series en films uit de Amerikaanse iTunes Store. Met een Amerikaans iTunes-account download je met één klik op je iPad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het programma: 'Windows Live Movie Maker' is erg makkelijk in gebruik. Je kan er ook makkelijk effecten bij doen en muziek er onder zetten indien gewenst. Ik had er nog nooit mee gewerkt en toch in een uurtje een prima film gemaakt (van tien minuten).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op een Mac zit, zeker iMovie eens gebruiken.. anders is Windows movie maker een optie.. niet dat dat een super geweldig programma is, maar het doet wel wat jij wilt...