Hoe kan ik alsnog settlers VII spelen met een installatie code die al eens gebruikt is?

Hallo iedereen,
Ik heb via marktplaats settlers 7 gekocht. Nu heb ik het spel geinstalleerd, maar ik kan het niet spelen omdat de installatiecode van het spel al eens gebruikt is. Deze code heb je nodig om een ubisoft account te maken en het spel te spelen.
De verkoper van het spel geeft helaas niet thuis.
Wie heeft er een oplossing? (Behalve een nieuw spel kopen, want dat is redelijk duur en via bol.com (goedkoper) duurt het te lang...

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

dit is niet mogelijk, staat in de link.
je kunt proberen het web af te zoeken voor een patch dat je hem offline kan spelen, maar de kans is klein.

Toegevoegd na 18 minuten:
idd, als je via marktplaats koopt en er klopt iets niet zou het moeten kunnen om je koop ongedaan te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Koop ingedaan laten maken. Misleiding.