Heeft er iemand een walkthrough voor sacred odessey voor de iPhone?

Kan niet verder komen:( Er is 1 blok en er zijn 4 blauwe plekken. Meerdere combinaties geprobeerd maar kom er niet uit!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Op die rand 'boven je hoofd' zijn meerdere blokken te vinden. Schuif het ene blok dat je hebt naar de rand toe, zodat je op die hoge rand kan komen. Vanaf daar duw je de blokken naar de grond toe. Nu heb je 4 blokken voor 4 blauwe plekken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar moet je hem dan precies neerzetten? Als ik op het blok ga staan om op de rand te klimmen, is de rand te hoog om erbij te kunnen. Elke keer dat ik het blok op een blauw plek zet dan schuift er een blok heen of terug, moet ik daar anders iets mee doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm als dat niet werkt..Dan ben ik misschien zelf in vergissing. Dan weet ik het helaas ook even neit. ik weet 100% zeker dat ik daar al voorbij ben, maar het is helaas wel al langere tijd geleden. Je kan misschien proberen op youtube, via youtube app, of youtube.com naar een 'walktrough' te zoeken.
Zoek dan wel op walkthrough. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er uit! Echt heel stom man! Je moest je handschoen pakken. Op een blok klikken en dan kun je hem eraf tillen. Hoever was je gekomen met het spel dan? Zo blijf je wel bezig met die puzzels!:)