Hoezo gaat het installeren van een computer spel zo langzaam op mijn laptop?

Hallo iedereen,
Ik heb een nieuwe laptop gekocht (Asus N53SN-SZ139V) om games op te spelen.
De specificaties van de laptop zijn prima ( Intel Core i7, 6GB RAM, 640 GB harde schijf en goede video kaart).

Het spelen van spellen gaat opzich ook prima, maar het probleem is dat de installatie echt heel sloom gaat! (Veel langzamer dan op mijn oude pc die veel slechtere specs heeft)

Mijn vraag is: Hoe kan dit?

NB: Ik zet mijn laptop voor de installatie altijd op de performance modus...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Misschien dat je cd lezer van een wat minder kwaliteit is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op de cdspeler, waarschijnlijk is de read snelheid lager dan die van de cdspeler van de desktop pc.
Kimath