Hoe kom je aan Microsoft?

Ik moet voor school publisher hebben ofzo, maar als ik op die Microsoft website kijk, is het 100,- euro.
Wij hebben nu alleen 2004 met powerpoint, exel, word en dat soort dingen.
Hoe moet ik daar aan komen, op school heb ik niet de tijd om die werkstukken te maken en mijn moeder gaat echt niet 100,- euro betalen voor iets wat je amper gebruikt.
We hebben wel een nieuwe computer, dus kan je 60 dagen testen. Dat zou ik nu even kunnen doen dan, maar er komen vast nog wel meerdere keren dat ik het moet gebruiken.
En is Word 2010 ook zo duur i.p.v 2004?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

-Legaal: zoals boven gezegd via o.a. surfspot.

-Via marktplaats. Office 2010 is rond de 20,- te koop, maar of de helemaal legaal is weet ik niet, ze geven wel een garantie dat de code die erbij zit legaal is.
(office 2004 en 2007 zijn ook goedkoop te vinden)

-Niet legaal via o.a. torrents. o.a. op thepiratebay.org is alles te vinden. (zorg dan wel dat je voor de zekerheid een virusscanner hebt)

-gratis programma's gerbuiken. (staat ook al hierboven ergens)

-Zonder programma's werken:
Zet thuis alle tekst in kladblok of wordpad en zet het op school over. Dan hoef je op school alleen alles nog mooi te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

De meeste scholieren kunnen via www.slim.nl of www.surfspot.nl heel goedkoop software kopen van o.a. Microsoft. Kijk daar eens!
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt. De studentenversie is ongeveer 100 euro, maar als je school een contract heeft afgesloten dan kan je vaak de software goedkoper aanschaffen. Als je een scholier bent op een middelbare school via slim en als je HBO student bent op surfspot.
bamibal
12 jaar geleden
En basisscholier ook bij surfspot.
buiten genoemde surfspot software, is er ook open source software, welke je gratis kan downloaden. Zo is er bv openoffice. Waarschijnlijk is dit voor het meeste werk prima geschikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bv. een programma downloaden om software te downloaden om daarop microsoft office te downloaden (heb ik zelf ook gedaan).

Toegevoegd na 1 dag:
Meestal zit dan gratis de key sleutel erbij (om hem te activeren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.Torrentz.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar www.openoffice.org en je kunt gratis een office suite downloaden met daarin vervangers voor Word, Excell, Powerpoint en meer.
Documenten kunnen opgeslagen worden in Word formaat. Werkt prima al moet ik zeggen dat ik zelf bij de Open Office vervanger voor Powerpoint conversieproblemen heb ervaren toen het werd weergegeven door Microsoft Office.
De tekstverwerker en spreadsheet hebben die conversieproblemen niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het altijd nog illegaal via torrents binnen halen dan is het helemaal gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je de leraar toch even moet vragen hoe je er goedkoop aan kan komen.
als hij verwacht dat je daar mee gaat werken dan moet hij ook de mogelijkheid hebben om je een studentenversie serie nummer te geven lijkt mij
en inderdaad 100 euro voor iets dat je verder nooit gaat gebruiken is onzin,..... je moeder is slim
capthavoc
12 jaar geleden
Office Web Apps

Office Web Apps is het langverwachte antwoord van Microsoft op Google Docs. Office Web Apps bestaat uit uitgeklede online versies van Word, Powerpoint, Excel en OneNote. De gratis online kantoorapplicaties bevatten wel advertenties.
Professionele gebruikers kunnen tegen betaling gebruik maken van Office Web Apps zonder reclamebanners. Office Web Apps zal integreren met Office 2010 applicaties om eenvoudig bestanden te kunnen delen en te bewerken met anderen.

Microsoft Office Web Apps is een gratis online versie van Microsoft Office dat bestaat uit Excel, PowerPoint, Word en OneNote. Om gebruik te kunnen maken van deze dienst heeft u alleen een Live.com account nodig. Wanneer u deze nog niet heeft kunt u die gratis aanvragen.
Met Microsoft Office Web Apps kunt u updates uitvoeren vanaf elke computer met een internetverbinding. Bovendien is het eenvoudiger om samen te werken met anderen omdat personen die u toegang geeft kunnen meewerken aan een online document.

Microsoft Office Web Apps heeft de volgende kenmerken:
online versie van Microsoft Office
bevat online versies van Microsoft Word, Excel, OneNote en PowerPoint
documenten bewerken via de webbrowser op een PC of een Windows Mobile telefoon
documenten vanuit Office Web Apps openen in de desktopversie van Microsoft Office (wanneer u deze geïnstalleerd heeft)
mogelijkheid om documenten die zijn gemaakt met de desktopvariant van Microsoft Office op te slaan binnen Office Web Apps
Om het bovenstaande te gebruiken ( GRATIS) kunt U op de volgende website vinden.

http://office.microsoft.com/nl-nl/web-apps/

Mogelijk is dit een alternatief voor U !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle hiervoor gegeven antwoorden lijken goed echter publisher zit alleen bij het duurder Office pakket.
Dan praat je over een versie van meer dan € 400,00
Als je het dan toch nooit gebruikt zul je het moeten doen met de trial van 60 dagen. Daarna is het over.
Bij scholen kun je vaak op zeer goedkope basis een office versie kopen tegen aanmerkelijk mindere prijs
Groet,
Frank