hallo,weet iemand hoe ik 29,2 GB aan avi filmpjes kan branden op een 8x dvd-dl dvd van 8.5 gb ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

ik denk dat je moet converteren naar een kleiner videoformaat
Dat kan b.v met windows movie maker maar dan gaat de kwaliteit wel vaak achteruit als merk je daar vaak niets van op een gewone TV

Er zijn op het internet wel andere, zelf gratis converters te vinden.
maar kijk ook of je dvd speler dat wel aan kan
mijn ervaring met die dual layer dvd,s
is dat ze vaak slecht werken op losse dvd spelers
en zeker niet op alle dvd spelers dus hij werkt wel op de ene maar niet op een andere. kan je bijna geen pijl op trekken

wat dat betreft zijn de single layers 4,78 gb altijd nog beter
het vergt nogal wat testen voordat je het goed krijgt.

Als je zeg maar meerdere kopies wilt maken voor zeg maar les doeleinden o.i.d
let op copyright zaken ed
Dan kan je het wellicht beter uit besteden aan een professioneel bedrijf.
capthavoc
12 jaar geleden
Je moet die 29 gb terugbrengen naar 8,5 gb dan gaat het passen.
Je kunt de bitrate zelf bepalen met een handig progje, zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met infrarecorder kan je alles op schijfjes branden