Er is een toepassing op m'n computer binnengedrongen die 'Moods' heet en die ik wil verwijderen maar ik vind ze niet onder de software. Wat doe ik?

Er is ongevraagd een programma geïnstalleerd dat mij lastig valt, onder andere op Facebook. Ik wil het verwijderen maar ik vind het niet terug bij software. Hoe kan ik het dan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan je wel verwijderen.
zie de link maar, het is een removal guide voor het moods programma.
itsme
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

facemoods is ooit ontwikkeld om facebook te verrijken met smilies etc.
Ik heb even gegoogled en een uninstallguide voor je gevonden. Deze is helaas in het engels, maar ik hoop dat het je verder helpt.
Succes!