Met welk (gratis) computerprogramma kan ik gezichten over elkaar plakken?

Ik heb dat al een aantal keren gezien in een krant of tijdschrift waarin dan een gemiddeld gezicht bekomen is. Ik wil dit dan ook al lang dolgraag zelf eens proberen!

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel dat inderdaad met foto's.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.6K

Het beste antwoord

Ik denk dat je "morphen" bedoelt: het samenvoegen van gezichten. Daar kan je Sqirlz Morphing voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je met foto's bedoeld, heel simpel: Paint.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*bedoelt ;-) Ik bedoel dat inderdaad met foto's. Met Paint zou ik dat wel kunnen doen maar dan wordt alles onherkenbaar. Ik wil echt gemiddeldes krijgen van de gezichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt niet goed, als de achterste foto een achtergrond heeft krijg je daar een wit blokje, omdat paint niet met transparant werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paint is niet echt daarvoor bedoeld, dat is echt veels te simpel van opzet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hij moet echt Sqirlz Morph hebben. Dat is gratis.
Probeer eens met het gratis programma photofiltre. Daarin kun je foto's mooi uitknippen, plakken en met lagen (layers) werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Gimp proberen, daar kun je eerst een stuk uit een foto knippen, die apart opslaan en dan op een andere plakken ;) daarna kan je het in bijvoorbeeld sumopaint nog wat mooier maken door de lijnen wat uit te vegen, dan lijkt het echter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GIMP, Photofiltre, Photoshop.
Dat zijn de beste voor dat doel!
Alles kan je gratis downloaden als je goed zoekt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshop is de beste op dat gebied, maar die kan je volgens mij alleen 'illegaal' gratis krijgen. Als je dat niet wilt kan je beter gimp gebruiken, is heel makkelijk gratis te downloaden. En volgens mij werkt photofiltre makkelijker dan gimp, maar gimp is beter.