Is er een manier om een stukje uit een video te "knippen"

Ik wil een stukje uit een video knippen om een andere video te maken (dus ik wil dat stukje video in een andere video hebben) . Hoe doe ik dat? Ik heb dit antwoord al gelezen : http://www.goeievraag.nl/vraag/liedje-flap-flap-jeugd-tegenwoordig.172589 maar ik begrijp het niet.

Toegevoegd na 4 uur:
ik heb zzelf al gevonden hoe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Kimath
12 jaar geleden
Die vraag gaat over een geluidsfragment, jij wilt gaan knippen in een video.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owh dankjewel dat je het zegt maar weet je het antwoord op mijn vraag niet?
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb zelf niet veel ervaring met filmpjes maken en knippen, maar een programma als Windows Movie Maker (standaard op je pc) of Abode Premiere is denk ik wat je zoekt.
Kimath
12 jaar geleden
Sorry, Adobe Premiere, typfout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zelf al gevonden hoe

Antwoorden (1)

Er is een progamma en dat heet movie maker. Erg handig.