Kan je met een headset voor de computer behalve op internet games en zang dingen enzo hem ook gebruiken voor msn e.d. ???

Dan heb ik het over deze headset: http://www.bol.com/nl/p/computer/hama-headset-nb-70/1003004005919521/index.html
maar is er een andere headset rond dat budget graag dan even plaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je sluit de headset aan op de geluidskaart van je computer.
De headset is geschikt voor alle geluiden die via deze geluidskaart lopen, dus: Ja deze kun je gebruiken voor de door jou genoemde zaken.

Gr. Koos

Toegevoegd na 34 minuten:
De aansluitingen van de geluidskaart van een computer zitten bij een gewone computer meestal achterop: Aan de kleurtjes kun je zien wat de microfoon ingang en wat de koptelefoon uitgang is.
De headset heeft twee gekleurde 3,5 mm plugjes die je daarop aan kunt sluiten.
Soms staan er ook nog symbooltjes bij met een microfoontje en een telefoontje.
Bij Laptops kunnen de aansluitingen aan zij- of voorkant zitten, dat hangt af van het merk van je Laptop.

Gr. Koos

Toegevoegd na 35 minuten:
Als er geen geluidskaart in de computer zit kun je die los kopen bij een computerwinkel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal wel, zie uitbreiding antwoord.
Kimath
12 jaar geleden
De meeste pc's hebben standaard een geluidskaart, anders zou je niet eens muziek kunnen afspelen.

Andere antwoorden (3)

Kort maar krachtig: JA!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja natuurlijk voor alle geluiden van je computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk wel, aleen je moet wel eerst een telefoongesprek openen door op die knop te drukken :P