Wat is een goede website maker ? ( geen gratis !!! )

Ik zou graag een nieuwe website maker kopen . Ik had gedacht aan Adobe dreamweaver cs5 for students . Maar ik weet er niet veel over dus moesten jullie even erwat meer over de programma's kunnen zeggen . Ik ben ook opzoek naar miss een ander programma dan Adobe dreamweaver CS5 als het maar een goed programma is . Ik zou graag een programma willen waar je bijna alles mee kan en liefst websites maken voor een centje bij te verdienen ( dit kan niet bij Adobe CS5 dreamweaver ) . Dus hebben jullie nog extra tips ? Geef er ook de prijs bij en waar je het programma kan kopen moesten jullie nog andere programma's hebben ;) Wat ik wel raar vind is dat adobe dreamweaver for students in de winkel rond de 370 euro kost en bij de webshop van adobe maar ongeveer 120 euro ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe je erbij komt dat je met DreamWeaver geen 'centje bij kunt verdienen'? Ik heb zelf m'n hele website met DW gemaakt en verdien prima bij! En overigens hoeft DW je geen cent te kosten......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat het lid voor me zegt. Bovendien vindt ik DW écht enorm irritant. Ik heb altijd uit mijn hoofd met HTML gewerkt, en als is DW gebruikt vult hij het automatisch aan, waardoor het er 2x staat.

Antwoorden (2)

Wordpress dan heb je geen software nodig op je computer en je kunt er onwijs veel mee. Probeer het eens uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het bekroonde Microsoft Expression Studio Web Professional heeft U hét meest professionele pakket in huis. Software welke valt onder WYSIWYG-principe en waarmee U in een halfuurtje een perfecte website online kunt hebben.
De prijs ligt tussen de Euro 130 / 150,00 met de mogelijkheid om te upgraden echter met een gratis FTP lijkt mij dat in eerste instantie overbodig.

http://webdesign.about.com/gi/o.htm?zi=1/XJ&zTi=1&sdn=webdesign&cdn=compute&tm=326&f=00&su=p284.9.336.ip_p504.1.336.ip_&tt=6&bt=1&bts=1&zu=http%3A//www.microsoft.com/expression/products/StudioWebPro_Overview.aspx

Groet:Zoekertje