Wat betekend deze error en hoe kan ik het verhelpen?

Ik ben al een tijd op zoek naar een MMORPG, en ik dacht eindelijk een leuke te hebben gevonden, namelijk Dragonica. Maar na het installeren kreeg ik een error, en ik kan nergens vinden wat deze error betekend en hoe ik deze kan verhelpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een beetje vreemd dat hij op het ene scherm probeert te openen en op de andere een foutmelding geeft, of je lopen slepen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn 2 errors zeg maar, aan elkaar geplakt. Heel raar inderdaad...

Het beste antwoord

Het plaatje is erg klein, maar ik dacht gezien te hebben dat het een geheugenfout is?
Dat kan verschillende oorzaken hebben.
Probeer eerst je computer opnieuw op te starten en kijk of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Als dat zo is, voer dan de foutcode in in Google. Dan vind je meestal wel bruikbare oplossingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zegt: De instructie op 0x00c3cc1c verwijst naar geheugen op 0x70adeaa8. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Andere antwoorden (2)

Even deinstalleren computer opnieuw opstarten en weer installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien werkt het spel niet op Mac?

Mogelijk is er een opstartbestand van de game niet aangekomen...dan inderdaad alles eraf mikken en helemaal opnieuw erop zetten van dat spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen MAC. Het is een windows 7...