Hoe kun je pdf-bestanden die uit 2007 stammen en op Acrobat 9 te lezen waren nu openen en lezen?

Als je die bestanden in Acrobat x opent krijg je melding dat het onbekend bestand is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Heeft het bestand een zichtbare extensie ".pdf" ? Zo niet, dan even de naam wijzigen door er .pdf achter te zetten.
suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De extensie PDF is om alle bestanden hiermee te kunnen openen. Je moet natuurlijk wel acrobat reader op je pc hebben. Te vinden bij www.adobe.nl . Je kunt deze bestanden alleen lezen, opslaan en printen. Voor het bewerken hiervan heb je het programma acrobat nodig . Kost veel geld
Frank