Ik heb een gejalbreakte iPod touch hoe zet ik er spellen op?

Via welke programma kan ik Betaalde spellen op mijn iPod Zetten.???!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ik geloof dat je in cydia instalous moet downloaden en daar kan je dan je spellen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd installous. Ga in cydia naar beheren(manage als het engels is) en dan bronnen(sources) klik op wijzig(edit) en klik op voeg bron toe(add source). Typ daar in: hackulo.us
Als je dat gedaan hebt en je klikt bij bronnen op hackulo zie je installous staan, en is het een kwestie van downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik daar een app voor nodig?
en waar moet ik naartoe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is cydia een app want ik heb geen cydia app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je ipod gejailbreakt hebt, krijg je cydia(of loader, een app waarmee je cydia kan installeren) automatisch op je scherm. En installous is een app die je via cydia moet installeren, zoals ik heb uitgelegd. Als je installous hebt kun je de app openen ( het lijkt een beetje op de. App store, maar alles is gratis), een app zoeken, downloaden en installeren. En daarna kun je die apps gewoon gebruiken.
Dit is veel gemakkelijker:

1. Ga naar www.apptrackr.org
2. Zoek een app
3. Onderaan de pagina druk je op de site waarvan je hem wil downloaden
4. Als de app gedownload is, open je hem.
5. De app komt nu automatisch in iTunes te staan. Als je je iPod aansluit, komen de gedownloade apps automatisch op je iPod

Mvg,
iPieter