Ik heb op mijn PS3 een aantal spellen gedownload met een totale grootte van iets van 3 a 4 GB. Nu wou ik deze backuppen...

..op een USB harddisk. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nadat ik bij HELP ( windows 7) intypte "back up " kreeg ik o.a. het volgende te lezen.

Hoe wordt in Windows bepaald van welke stations een back-up wordt gemaakt?

Als u back-ups van uw bestanden maakt met Windows Back-up en u de standaardoptie kiest (waarbij Windows bepaalt van welke bestanden een back-up wordt gemaakt), dan maakt Windows back-ups van de lokale gegevensbestanden die zijn opgeslagen in bibliotheken, de bestanden die zijn opgeslagen op het bureaublad en de bestanden die zijn opgeslagen in de standaardmappen van Windows. Bestanden die meerdere stations gebruiken en die zich in een bibliotheek bevinden of in een van de mappen waarvan een back-up wordt gemaakt, worden in de back-up opgenomen. U kunt kiezen wat er in de back-up wordt opgenomen, bijvoorbeeld afzonderlijke mappen, bibliotheken en stations. In Windows worden alleen back-ups gemaakt van stations die zijn geformatteerd met het NTFS-bestandssysteem. Meer informatie over welke bestanden door Windows worden gekozen voor het maken van back-ups, vindt u in Hoe bepaalt Windows van welke bestanden een back-up wordt gemaakt?

Kortom: deze externe usb-harddisk MOET dan ( mits U Windows 7 heeft ) waaraan de externe schijf aan vast is gekoppeld NTFS geformatteerd zijn. Dit is dus heel belangrijk om in de gaten te houden. Als deze externe schijf dus mogelijk als FAT is geformatteerd ( bijvoorbeeld enkele jaren geleden of een ander besturingssysteem) bent U vervolgens wel de overige aanwezige bestanden,data kwijt ! Als U overweegt,om het backuppen m.b.v. Windows te doen,komt vanzelf de vraag ..waar U de bewuste bestanden naar toe wilt zetten.

Groet:Zoekertje