Wat moet ik doen als ik bij windows defender waarschuwing 0x800106ba zie?

ik heb vaak gehoord dat je dan defender moet deïnstalleren maar ik weet niet hoe dat moet.

Toegevoegd na 18 uur:
ik gebruik windows vista home premium.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een apple macintosh aanschaffen, heb je in elk geval nooit meer die melding!

Antwoorden (2)

Dat moet inderdaad.
Hier staat hoet dat moet: (in het Engels)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij doet ie t niet
Hier staat in het Nederlands hoe je Defender kunt verwijderen:
http://help.live.com/help.aspx?project=onecarev1_6&market=nl-nl&querytype=topic&query=onecare_trou_error_defenderbeta.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij zeg de pc dat dat alleen bij geïnstalleerde programma's kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja precis. bij mij ook