Iedere keer als ik mijn computer opstart wordt Itunes weer de standaarspeler. Hoe voorkom ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je moet itunes opnieuw downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op een (muziek)bestand staan, klik erop met je rechtermuisknop, kies voor Openen met. Selecteer dan het programma waarmee je het (muziek)bestand voortaan wilt openen, zet een vinkje voor "Dit type bestand voortaan altijd met dit programma openen", klik op OK en het probleem zou opgelost moeten zijn...
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al meerdere keren gedaan, maar iedere keer worden (muziek)bestanden toch met Itunes geopend. Vandaar mijn vraag...
Pieter2011
12 jaar geleden
Vreemd... Als je pc op Vista draait, zou je nog kunnen proberen om via Start, Standaardprogramma's naar "Instellingen voor automatisch afspelen wijzigen" te gaan en het daar te veranderen (zie afbeelding onder mijn antwoord). Een andere oplossing zou ik ook niet weten. Itunes opnieuw installeren kan inderdaad misschien helpen. Succes!