Hoe moet ik MiniLyrics 7.0 instellen op VLC Mediaplayer 1.1.9 ?

Zodat ik de teksten van de liedjes te zien krijg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

OK heb het ff gedownload en werkende gekregen.

1. download en installeer minilyrics, geef tijden installatie aan dat vlc werkende is op je systeem als deze dat zelf al niet ontdekt.
2. Open VLC
3. Extra>Voorkeuren
4. Linksonderin klik "Alles" aan
5. Klik interface pijltje aan dan Besturingsinterface

Toegevoegd na 3 minuten:
6. Vink Minilyrics aan en sla op (rechtsonderin)
7. herstart VLC met een nummer
8. Als je nog geen lurics krijgt moet je even in hetminilyrics venster op zoeken drukken (wel internet verbinding nodig) en kies dan een lyric uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!
Ik het straks uitproberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat nog niet goed, ik krijg een melding van Media Player
MediaPlayer classic is not running Blijkbaar staat deze player als voorkeur...vreemd