Piano composer programma

Ik zag een YouTube filmpje van een soort Mario paint-achtig programma, maar dan met piano muziek, om te laten zien waar de muziek was zag je een lijn door het scherm gaan, je vind dit filmpje als bovenste zoekresultaat van death waltz

Toegevoegd na 10 minuten:
Welk programma is dit?(dat is mijn vraag)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen vraag.

Antwoorden (2)

Ik ken cakewalker waarin je een piano kunt invoeren of kunt opnemen. Bij afspelen kun je je sporen op het scherm laten zien en met een verticaal streepje geeft ie aan wat je hoort. Een andere is band-in-à-box.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet Mario paint composer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zoiets is het wel, maar dan wat serieuzer met een gewone piano