welke browser is beter en het snelste google chrome of mozilla firefox

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook geen probleem om meerdere browsers te installeren.

Het beste antwoord

Google chrome is nog redelijk in zijn start fase en heeft een hoop lekken in zijn browser zitten. Ook de addons zijn niet te tippen aan firefox.

Gezien de grote gaten in Chrome zal ik ook nooit inloggen op een website via Chrome. (of het überhaupt gebruiken)

Dus zoals al meer mensen hier zeggen, je doet beter aan firefox dan aan Chrome. Chrome is iets sneller met opstarten dan Firefox (ligt aan hoeveel addons je hebt geïnstalleerd) dus als je het voor snelheid doet en niet voor je privacy dan kan je Chrome kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Volgens Google is Chrome de snelste maar dat is een beetje 'wij van wc-eend adviseren wc-eend' achtig. Ik vind Chrome zelf een hele goeie browser, beter dan FF.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome is van google en is heel snel zoals google
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome is sneller maar firefox stabieler
12 jaar geleden
Allebei heel fijn download ze allebei en probeer ze zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een zware voorkeur voor google chrome overgehouden
sinds ik hem heb
capthavoc
12 jaar geleden
Zoals al eerder is gezegd; Google Chrome is de snelste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chrome is vernieuwend en heeft meer tools doordat het van Google zelf is, firefox is bedoelt om zo snel mogelijk zonder al die fratsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf Firefox, maar mijn vriend heeft Chrome. Ik moet zeggen dat ik niet zoveel verschil zie. Ze zijn allebei wel snel, maar ik prefereer Firefox omdat ik niet van fratsen hou en eraan gewend ben. Zolang het maar geen Internet Explorer is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn computer werkt Firefox sneller, en ik vind het overzichtelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GC is idd snel maar je kan in FF pagina's ook sneller laden door een en ander te wijzigen in de config
dan is ie misschien even snel dan GC of zelfs sneller
Bronnen:
12 jaar geleden
Ik gebruik meestal Safari thuis. Bevalt me erg goed en is gebruiksvriendelijk en snel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hou het heel simpel:

Wil je snelheid: Kies Opera
Wil je veiligheid en openheid: Kies Firefox
Vind je het niet erg dat vreemde mensen (lees Google en indirect hackers, crackers, spammers e.d.) alles over je te weten komen: Kies Chrome.

Ja het is echt waar dat Google spioneerd. Dat doen ze om zoveel mogelijk over je te weten te komen en dus "gebruiksvriendelijker" te worden. Als je de zoekmachine of andere services van Google gebruikt is het al flink raak, maar als je ook nog aan de Chrome gaat...
Lees deze citaat maar:

"Google, says Bankston, “is expecting consumers to trust it with the closest thing to a printout of their brain that has ever existed”."

Ik raad Chrome dus zeker af. Maar zoals ik al zei, als je dit alles geen probleem vind, ga gerust je gang.

De citaat komt uit onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google Chrome is de snelste browser!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou,ik heb zelf Google Chrome,en ik zou zeggen dat de beste keus voor google chrome,en het is ook snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
firefox maar je moet wel firefox 4 hebben niet de oudere versies ik vond chrome best irritant