Ik ben al maanden op zoek naar 2 drivers wie weet waar ik meteen de juiste gratis kan vinden? Meer gegevens zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Download en installeer drivermax dan komen de juiste drivers automatisch binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie alweer dat je niet gehinderd wordt door enige kennis even wat roepen, als je een goede virus bescherming hebt zal er niks gebeuren als je dit programma installeert en gebruikt, het enigste wat ze van jou vragen is dat je jouw drivers met hun deelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn dan allemaal updates die je kan inzetten, neem altijd het hoogste nummer (en let ook op de taal) zorg wel dat de driver is ondertekend.

Andere antwoorden (3)

Als je een laptop hebt kan je meestal de audio drivers van de website van de fabrikant halen. Als je een Desktop hebt moet je even kijken welk moederbord je hebt (in de kast kijken en speuren naar merk/nummer) en dan kan je van de moederbord fabrikant de driver downloaden. De grafische driver kan je gewoon bij Nvidia of AMD (ATI) downloaden op het moment dat je weet van welk merk het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor deze klus is het handig,om een soort Drive master o.i.d. te downloaden,te installeren en te laten zoeken uit een aanbod van ruim 150.000 drivers,welke op diverse systemen zullen werken. Dit hoeft dan niet altijd exact dezelfde driver(s) te zijn,maar een vervangende,welke (soms) nog beter werkt,bovendien :

http://www.carambis.com/lp/driver_updater.html?cs_aff=gif

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt op een driver voor een realtek 8139 netwerk chipset (ethernet kaart of onboard).

Als het een laptop is dan kun je de chipset drivers van de fabrikant website downloaden.

Succes!