Wat is een goed programma om dvd's te branden?

Ik zoek een programma om dvd's te branden. Ik gebruikte eerst altijd windows dvd maker maar die brand opeens geen dvd's meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

O.a. Nero is een uitstekend programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is niet gratis he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt normaal meegeleverd als een DVDspeler koopt of bij een nieuwe pc (soms zit er een ander programma bij)
Nero Light werkt erg goed!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, Nero BurnLight heet ie.

http://www.nero.com/eng/downloads-nbl-free.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ashampoo vind ik een fijn programma .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ashampoo Burning Studio is veruit de beste vind ik. Geen fratsen, gewoon makkelijk te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nero (betalend) of DVD Decrypter als je met iso bestanden werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nero zeergoed kost wel geld maar die gratis zijn zijn: burn4free CDburnerXP pro deepburner fee infrarecorder video maker dvd free ik vind nero en cdburnerxppro het best succes