hoe krijg ik geweigerde emails verwijdert uit outlook expres

hoe verwijder ik geweigerde emails van outlook express ,want deze komen steeds terug

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies met geweigerde emails?

Het beste antwoord

Als je doelt op de mailtjes zelf: dan selecteer je ze en druk je op delete.

Ik vermoed echter dat je bedoeld hoe je kunt voorkomen dat ze elke keer weer terug komen.
Dat is lastiger. Er zijn verschillende redenen dat mailtjes geweigerd worden. Als je zelf een verkeerd adres intikt, dan krijg je het mailtje terug, maar als het goed is, krijg je hem slechts eenmalig terug.
Als de mailbox van de persoon die je probeert te mailen vol is, dan wordt het vaak nog tot vijf dagen geprobeerd om de mail te bezorgen en elke keer dat het mis gaat krijg je een bericht dat het niet lukt.
Als het goed is staat er in het bericht ook waarom het mailtje niet overgekomen is. Is het omdat de mailbox vol is, dan zou je (telefonisch) contact op kunnen nemen met de persoon die je probeert te bereiken om hem/haar mee te delen dat zijn/haar mailbox vol is.

Verder valt er weinig anders aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor de moeite. Ik ben zelf een beetje aan het prutsen gegaan,en het bleek dat ik de verkeerde poort had los staan

Andere antwoorden (1)

Je gaat naar de map waar die emails staan. Je klikt met rechts en klikt dan op map leeg maken.