Hoe importeer ik al mijn contactpersonen van mijn oude msn adres , naar mijn nieuwe msn adres in een keer?

ik heb hier al gekeken: http://www.goeievraag.nl/vraag/importeer-contactpersonen-oude-msn-msn.121029#antwoorden maar als ik bij "menu openen"
naar "contactpersonen" ga zie ik geen "Messenger contactpersonen opslaan"
Ik heb niet de nieuwste msn, maar die daarvoor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Naar mijn weten kan dat ook niet in die versie van msn.

Wat je wel kunt doen is;
- Inloggen op www.hotmail.com (ik neem aan dat je daar een e-mail adres bij hebt?!)
- Klik links onderin op Contactpersonen
- In het volgende scherm klik je bovenin op Beheren en in het menuutje dat vervolgens komt op Exporteren.

- Exporteer de contacten naar een plaats op de schijf.
- Importeer ze daarna bij het andere e-mail adres weer volgens de stappen die hierboven staan, maar dan kies je i.p.v. Exporteren voor Importeren, maar dat spreekt voor zich.
-Hier kies je onder Personen toevoegen uit andere services voor Een ander Windows Live Account ( of wat bij jou van toepassing is.)

Misschien beetje omslachtig, maar het lukt wel zo.
Succes.