wie weet er een goeie en gebruiksvriendelijke Servicedesk tool/helpdesk applicatie

we moeten op school een Servicedesk tool zoeken en gebruiken.

de tool moet de volgende informatie kunnen rapporteren:
• Een overzicht van de apparatuur die binnenkort vervangen moet worden.

• Het aantal openstaande klachten en wijzigingsvoorstellen.

• De opgetreden klachten in apparatuur en software per soort en merk.

• Een overzicht van de werkzaamheden per technicus.

de volgende tools mogen niet gebruikt worden:
* Sysaid
* Spiceworks
* Issuetrak
* ManageEngine

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Groetjes, E.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

Kijk eens naar Topdesk. Wordt veel gebruikt.
http://www.topdesk.com/nl/home/
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
topdesk heb ik ook op school gehad toen het vak helpdesk nog een verplicht vak was bij mij op school.
Wat erg goedkoop is is :
Supportdesk.

Wij werken ermee op het werk en je kunt het zo uitgebreid maken zoals je zelf wilt.
Echt een super goede tool om alles in bij te houden qua calls en dergelijke.
Zelfs je CMDB kun je eraan koppelen, of een eigen cmdb erin maken!