als welk bestand moet ik een aftiteling (adobe elements) opslaaan?

op mijn school account om het met PowerPoint te openen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens de gegevens op de HELP pagina kunt U zelf een naam bedenken:

Een project opslaan
Als u een project opslaat, worden ook uw bewerking instellingen, verwijzingen naar bronbestanden en de laatste indeling van deelvensters opgeslagen. Bescherm uw werk door het vaak op te slaan.

■Klik op Bestand > Opslaan om het huidig geopende project op te slaan.
■Als u een kopie van een project wilt opslaan en verder wilt werken met de nieuwe kopie, kiest u Bestand > Opslaan als, geeft u een locatie en een bestandsnaam op en klikt u op Opslaan.
■Als u een kopie van een project wilt opslaan en verder wilt werken met het oorspronkelijke project, kiest u Bestand > Kopie opslaan, geeft u een locatie en een bestandsnaam op en klikt u op Opslaan.
Als u wilt opgeven op welke plaats projectgerelateerde bestanden, zoals vastgelegde video- en audiogegevens en video- en audiovoorvertoningen, moeten worden opgeslagen door Adobe Premiere Elements, stelt u een werkschijf in.

Groet:Zoekertje