Wat is Windows Service Pack 1?

Ik heb het net gedownload (via flight simulator x O_0) en nu alles klaar is staat er recht onder in het beeld dat mijn Windows 7 niet Legitiem is??? Wat heb ik nu gedaan?

PS: ik dacht dat de service pack voor Flight Simulator was...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Service pack 1 is een pakket met veel belangrijke updates voor Windows 7.
Je computer heeft hierbij automatisch een programmaatje gedownload die checkt of je Windows wel legitiem is.

Je kan je Windows legitiem maken met een "windows loader", te downloaden op http://www.filesonic.com/file/831450401/windows_7_loader_2.0.0_(x86x64)_by_daz.rar.html

(klik op "slow download", wacht 30 sec en download het)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt de versie van je besturingssysteem veranderd. Service packs zijn eigenlijk updates. Oplossing durf ik niet zo te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt mogelijk een niet legale versie van windows7 op de computer. Dit wordt vaak gemeld via een update van windows
Frank