Hoe download ik adobe flash player? Zie de beschrijving

Ik wil filmpjes kijken op youtube en daar moet ik adobe flash player voor hebben. Als ik dan klik op: Download nu dan kom je bij zo'n site en dan staat er; wacht tot de informatie balk verschijnt.. En dan staat er zo'n voorbeeldje en daar staat een informatie balkje in het engels. Bij mij staat dat balkje er in het Nederlands, maar ik weet dan niet waar ik op moet klikken, ik heb het al vaker geprobeert maar ben ten einde raad. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je zo een "pop-up" balkje?

Het beste antwoord

Als je google Chrome gebruikt is de Flash player al ingebouwd. google.com/chrome Dit is een erg bruikbare en opvallende snelle browser.
Na vele jaren andere browsers gebruik ik deze nu ook.
flash player gaf bij mij ook problemen in Firefox, sinds een paar maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google Chrome zal binnenkort (of nu al) Nieteens de flashplayer gebruiken voor YouTube, maar Web-M (ingebouwd).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chrome is een prachtbrowser inderdaad! Maar dit is geen antwoord op de vraag... Bovendien is het wellicht beter om dan ook meteen even het linkje te geven om Chrome te pakken: http://www.google.com/chrome/eula.html?hl=nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flash Player is altijd al een zorgenkindje. Met regelmaat kleine storingen, update problemen, evenals zorgenkindje PDF. altijd al. Als een browser deze twee heeft ingebakken of er is alternatieve software, dan ben je beter af, om daar mee te werken. Je zou denken dat ze het met opzet doen.
Deze reactie past helemaal in het plaatje van de gebruikersonvriendelijkheid.
Maar; je hebt gelijk het was niet de vraag.
Maar waarschijnlijk wel een goede tip om definitief van het probleem met deze player af te zien.

Andere antwoorden (2)

Dat balkje vraagt, als je erop klikt, of je toestemming wilt geven om iets van internet te installeren in je browser. Dat wil je niet als je niet weet waar het vandaan komt, maar in dit geval komt het van Adobe en is het goed te vertrouwen, DUS kun je kiezen om inderdaad toestemming te geven.

Het balkje zal iets vragen van "Klik hier als u de website vertrouwt en de toevoeging wilt installeren". Klik dus op de balk, en kies dan voor "deze invoegtoepassing installeren" (of zoiets). Dan zou je er eigenlijk wel moeten zijn... Zo niet: graag even antwoorden en goed omschrijven waarmee je niet verder komt (inclusief de meldingen die je browser geeft! gewoon even erbij schrijven, dan kan men je makkelijker helpen.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens je moet wellicht dan nog een paar keer klikken op dingen als "jaahaaaa, ik weet het ECHT ECHT ECHT heel erg zeker!" :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar www.adobe.nl zoek naar het icoontje flash player
Download en installeer
Klaar is Kees
FRank