welke apps heb je nodig voor te kunnen pingen vanaf een htc hd2 met Windows mobile 6.5

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Palringo is voor pingen, maar met Whatsapp heb je meer mensen die je kunt bereiken meestal.
Pingen is eigenlijk een Blackberry aangelegenheid.
Je zou beide soorten software kunnen installeren, dat ook.
Foursquare erbij, MSN mobile, en je bent helemaal contactable.
Whatsapp is voor Nokia, Iphone en Android, en je ziet automatisch wie de software heeft op zijn telefoon uit je contactenlijst. Erreg mooi dat Whatsapp! Aanrader!
Nogmaals al die dingen kunnen naast elkaar worden geinstalleerd, je ziet vanzelf wat je relaties gebruiken, de rest gooi je er gewoon later weer af.
Denk wel aan je batterij, teveel van dit soort software kan wel een aanslag op je batterij doen, maar voor een paar weken testen, kan dat best.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt whatsapp gebruiken redelijk goede app die kan pingen met blackberry en iPod/iPhone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met whatsapp pingen? Sure?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het pingen noemen, al willen Blackberry-gebruikers graag dat deze term enkel voor bb's interne Instant messenger wordt gebruikt.
Klinkt beter dan "WhatsApp'en".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WhatsApp werkt niet op Windows- Mobile
Ik denk dat je deze app bedoeld. Ik heb hem zelf nooit gebruikt, maar als je de naam van deze app googled krijg je misschien wel meer informatie.
http://modept.com/download/palringo/app
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Palringo of Fring werken allebei!