Help!! Hoe komt al mijn post niet in "verwijderd" terecht maar gewoon weer in "Postvak IN" in Windows Live Mail?

Ik heb één mail (of per ongeluk allemaal) aangeklikt en verwezen naar een andere map! En nu komt al mijn post die binnenkomt meteen in de map Verwijderd terecht! En dus ook mijn BELANGRIJKE berichten! Want ik ben druk aan het solliciteren en er komen ook andere berichten binnen, van o.a. mijn oppasregeling voor me kinderen. Maar als het bij verwijderd komt, dan is het binnen drie dagen verwijderd (soms zelfs sneller, al weet ik ook niet hoe het kan!)

En ik heb dus geen flauw idee hoe ik dat weer terug kan zetten!! OF wat ik uberhaupt heb veranderd!

Hoe moet ik instellen dat mijn post gewoon weer bij postvak In terecht komt? Ik heb niks aangevinkt als ongewenst.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

U heeft het juiste woord eigenlijk al genoemd ( in het Nederlands n.l. "terugzetten")
Om dit te bereiken doet U het volgende :

Click helemaal LINKS bovenin op de blauwe pijl (vlak naast Home)
Kies hier voor : OPTIONS>>Mail>>Advanced.
Hier ziet U dan Settings (IMAP)
Druk op Restore Defaults) >>Aply>>Ok

Nu heeft U de boel weer "terug gezet " d.m.v. het indrukken van Restore defaults.

Groet:Zoekertje

( ik ben er vanuit gegaan,dat U Windows Live Mail vanaf het bureaublad opent )