hoe moet je windows live essentials 2011 verwijderen

ik wil graag windows live essentials 2011 verwijderen heb al elke mogelijkheid geprobeerd die ik op internet kon vinden
maar hij blijft op me systeem staan(en blijft ook nog steeds werken op een paar fout meldingen na bij windows live mail)

weet iemand een manier om essentials er definitief te verwijderen?
alsvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Download het volgende bestandje via Mediafire:

http://www.mediafire.com/?ibz38la74qn28vq

- pak het bestand uit en start het .bat bestandje "Live 2011 msiexec.bat"

Hij zal nu van elk windows live essential onderdeel vragen of je hem wilt verwijderen. dit is dus de handmatige oplossing. Heb deze zelf ook gebruikt en werkt perfect.

succes.

Toegevoegd na 4 minuten:
* niet illegaal, geen virussen en is doelgericht dus op het verwijderen van Windows Live Essentials.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de tip
het werkt perfect

Andere antwoorden (4)

ga naar het configuratiescherm en dan programma's. Klik op programma verwijderen en zoek wle 2011 op. Klik op verwijderen. Je kunt ook in je program files van WLE 11 gaan zoeken naar het programma uninstal.exe,
probeer dit eens. En zorg dan alle programma's dan zijn afgesloten, die willen namelijk wel eens automatisch opstarten. Dit zou je vanuit de veilige modus kunnen proberen, omdat dan dit soort services niet geladen worden. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit werkt niet wel bedankt voor de mogelijke oplossing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook via veilige modus geprobeerd? en via een admin account, misschien heeft het te maken met de rechten of je die map/programma wel mag verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb het ook via veilige modus geprobeerd en het lukte nog steets niet
Cc cleaner downloaden via Google en daarmee verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ccleaner zal ik niet gebruiken omdat ik weet dat het juist slecht je computer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ccleaner is niet slecht voor je pc, als je het gebruikt hebt kun je het er ook weer meteen afgooien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zal niet hier over in discussie met u gaan want het is mijn mening dat Ccleaner slecht voor je pc is meer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker wel!...duivels zelfs XD wat en onzin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CC cleaner heeft het nadeel voor de minder gevorderde mensen dat het bestanden kan verwijderen die essentieel zijn om windows goed te draaien. Dus nee CC cleaner is er ook niet één die ik zal aanraden. @ik127 Ik vind jouw "niets toevoegende" reactie onzin, ipv dat je het nou onderbouwd waarom het onzin is..
Het beste kun je het programma weghalen met Revo Uninstaller. Zie mijn eerdere antwoord op dezelfde vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/windows-essentials-verwijderen-instaleren.157654
Pieter2011
13 jaar geleden
Voor deze vrij lastige klus kunt U CleanUp! 4.5.2 het beste gebruiken. Dit kunt U GRATIS downloaden :

http://stevengould.org/downloads/CleanUp452.exe

Groet:Zoekertje

CC is rotzooi en maakt elke PC traag en Revo werkt om WLE te verwijderen evenmin,want het komt dan later weer terug bij een Update van o.s. Windows ( elke versie)