hoe kan je een filmpje verkleinen van grootte?

ik heb nu namelijk een filmpje gemaakt van 917 kB maar duurt 1min en 47 sec. Hoe kan ik dat filmpje van 917 kb naar max 2mb verkleinen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet dat 2 mb gelijk staat aan 2000 kb? ofwel, je vergroot het filmpje juist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh maar waarom heeft mijn filmpje dan problemen met het uploaden??
Kimath
13 jaar geleden
Waar wil je het uploaden? Youtube?
En wat voor bestandsformaat is het filmpje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je het omzetten naar een ander bestand? Is het een flash filmpje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar load je dat filmje up? Bij youtube kan ik zonder problemen een paar 100MB groot filmpje op gooien zonder te converteren (AVCHD XXX.M2TS) wat direct uit mijn camera komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet het op een techniek site uploaden...en het is een avi bestand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lengte van het filmpje te lang? neem anders contact op met de beheerder van de site, die weet precies welke eisen er zijn.

Antwoorden (1)

Door het te converteren kunt U het daarmee zowel verkleinen als vergroten. Dit is dus afhankelijk van diverse factoren. U zegt trouwens,dat het 2Mb zou moeten ,worden..daarmee vergroot U dat filmpje dan.
Door te converteren "perst" men de content als het ware ( beter bekend als comprimeren) waardoor de "grootte" dan verandert.

Groet:Zoekertje