vraagje over msn

Als iemand mij een link stuurt in een gesprek, en ik klik daar op, dan opent hij de link in OPERA. hoe verander ik dat naar CHROME? ik wil OPERA wel graag behouden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Chrome als standaard browser instellen

Toegevoegd na 47 seconden:
doe chrome open, klik op de sleutel rechts boven, opties, en dan 'als standaard browser instellen'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij vraagt chrome erom
Chrome instellen als standaardbrowser sorry wet nu niet precies hoe dat moet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verander je instellingen bij msn.
Stel in dat je links wilt open met chrome in plaats van opera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt omdat U geen standaardprogramma heeft opgegeven. Dit gaat als volgt :
Configuratiescherm>>>Programma's>>Standaardprogramma's
Druk hier op de (lichtblauwe) regel: Uw standaardprogramma's instellen.Nu ziet U aan de linkerkant diverse programma's staan ( Opera,Internet Explorer,Paint,Word etc) Als U nu op bijvoorbeeld Internet Explorer drukt..is de beschrijving in het grote vak te lezen.
Nu komen er twee opties. De 1e ( bovenste)= Dit programma standaard instellen. Verder kunt U dan in de 2e optie instellen ,welke ándere programma's / software applicaties er verder nog met het aangewezen programma kan worden geopend. ( bijvoorbeeld Uw emailcliënt,waarmee U standaard e-mail mee ontvangt,bewerkt,verstuurt) Gewoon aanwijzen >>Ok >> Klaar !

Groet:Zoekertje