ik heb een avi film gedownload van 800 mb maar die speelt maar 4 min. hoe kan dat?

Ik word verzocht naar encrs te gaan omdat er een encryptie op zit. die tekst speelt hij 4 min dat kan toch geen 800 mb zijn? waar is de film.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In 99% van die gevallen word je verwezen naar een website om daar de bijpassende (soms ook nog betaalde)player te downloaden, ......en kom je er vervolgens achter dat dat helemaal niet werkt, is alleen maar geldklopperij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De makers willen dat je voor de film betaald om hem voor een bepaalde tijd te kunnen zien. De film is er daadwerkelijk wel, maar hij is een soort van gelocked en je kan hem unlocken als je betaald. Zeker via Torrent ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou principieel niet betalen. De mensen die je betaalt zijn namelijk niet de rechthebbenden maar gewoon piraten. Als je even verder zoekt kom je vast een niet encrypte versie tegen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb misschien wat aannames gedaan in mijn antwoord maar als het wel allemaal legaal is zou ik graag de site willen weten waar je de film vandaan hebt.