Hebben er mensen al ervaring met Windows7? Zoja, wat zijn je bevindingen?

Graag plus en min punten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik ben weg van Vista (gebruikersvriendelijkheid) en met Windows 7 zijn voor mij de pijnpunten een stuk minder:

- Sneller
- User Access Control werkt prettiger
- Modus om applicaties in echte XP modus te draaien (heel anders dan compatibiliteits modus)

Minpuntje? Was het maar al uit. Ik zou het meteen aanschaffen.

Toegevoegd na 10 uur:
Downloaden van de release candidate kan op Technet (zie link van technet (Engels) en dan aan de linkerkant onder downloads.

Toegevoegd na 10 uur:
Video met highlights:
http://technet.microsoft.com/nl-nl/windows/dd320282(en-us).aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, alvast wat mee geëxperimenteerd.
Eerst bevindingen zijn positief. Lijkt een snel OS (alhoewel alle net geïnstalleerde OS'en wel snel zijn) en start snel op, overzichtelijk, etc.
Ook de install ging verrassend snel, helemaal als je dat vergelijkt met Vista.
AWM
14 jaar geleden
minpunten: je bent helemaal afhankelijk van internet. als dat er niet is is je computer ook waardeloos. offline werken is er niet meer bij.