Waar kan ik Works tekstverwerker en spreadsheet gratis downloaden? Niet een update, maar de hele bups.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.6K

Het beste antwoord

Nergens, MS Works is een commerciele software van Microsoft. Soms zit een licentie bij de aanschaf van een PC of laptop, maar ook dan is ervoor betaald.

Als je een gratis tekstverwerker en spreadsheet programma wilt kan je beter Open Office downloaden en installeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
MS Works kost iets van 50 euro, zie bijgaande link.