Opname programma voor de computer en FL Studio.

Ik speel gitaar en bas en heb een programma op de computer (Gearbox van Line 6) waarmee ik gitaar kan spelen via mijn computer. Nu gebruik ik Audacity om mee op te nemen, maar omdat daar latency inzit, ben ik opzoek naar een ander opname programma.

Ook vroeg ik me af hoe FL Studio gebruikt kan worden om drums te maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

FL is een beatbox met heel veel verschillende instrumenten. Werkt goed. Je kunt toch ook die latency in Audacity verschuiven, nadat je je gitaar hebt opgenomen? Dan ben je ook van het probleem af..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan ik wel doen, maar dan wordt het geluid slechter omdat dr CPU harder werkt, volgens mij. Kan je met FL ook 'echt' klinkende drums maken, of klinkt het vooral elektronisch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt eigen drumgeluiden importeren. Dus net zo goed als je maar wilt. Maar: het blijft een digitale vertaling, waardoor het geluid wel verandert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, mooi, bedankt!