Hoe kan ik bij itunes mijn gemachtigde comps demachten? Zonder op die comp te gaan?

Mijn vorige comps die heb ik niet meer dus kan niet meer demachtigen en ik moet mn ipod updaten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Ik zal u proberen volledige informatie te verstrekken over hoe dit werkt. Het eerste deel gaat erover als u nog op de computer kunt gaan, het tweede deel gaat erover als u NIET meer op de computer kunt gaan.

Machtiging van een computer intrekken

1.Open iTunes.

2.Kies uit het menu Store de optie Trek machtiging computer in (in eerdere versies van iTunes was deze optie te vinden in het menu Geavanceerd).

3.Selecteer "Trek machtiging computer in voor Apple account" (Deauthorize Computer for Apple Account) en voer uw Apple account-id en wachtwoord in.

-------
Opmerking:Zorg ervoor dat u de machtiging intrekt voor uw computer voordat u een upgrade van uw RAM, harde schijf of andere systeemonderdelen uitvoert of Windows opnieuw installeert. Als u de machtiging niet intrekt voordat u deze componenten installeert, kan het zijn dat één computer meerdere machtigingen in gebruik heeft.
-------

De machtigingen intrekken voor alle computers die zijn gekoppeld aan uw account

Als u het maximum van vijf machtigingen hebt bereikt, kunt u het aantal gebruikte machtigingen resetten met de optie 'Trek alle machtigingen in' in het venster Accountgegevens.

1.Klik op iTunes Store in het menu links in iTunes.

2.Als u niet bent aangemeld in de iTunes Store, klikt u op de knop Account en voert u vervolgens uw accountnaam en wachtwoord in.

3.Klik opnieuw op deze knop (uw account-id wordt nu getoond op de knop), voer uw wachtwoord in en klik op Toon account (of "Account tonen" in Windows).

4.Klik in het venster Account Information (Accountgegevens) op Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken).

-------
Opmerking: u kunt deze functie slechts eenmaal per jaar gebruiken. De knop Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken) wordt niet getoond als u minder dan vijf gemachtigde computers hebt of als u deze optie in de afgelopen twaalf maanden al hebt gebruikt. Als u hulp nodig hebt bij deze functie, kunt u contact opnemen met iTunes Store-ondersteuning via e-mail (http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/).
-------
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je even mailen naar de klantenservice van Apple.. Ik stuurde een mail en kreeg na 1 dag reactie en ze ontgrendelden alle computers .. Ik had er wel bij verteld dat het oude kapotte computers waren.. Anders moet je het op de computer zelf doen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meerdere tegelijk gecrasht? Oeii!